Subscribe
Logo small
Search
Medexpress.pl > Calendar of events > Skuteczne kierowanie zespołem – przewodnik dla lekarzy pełniących funkcje menedżerskie

Skuteczne kierowanie zespołem – przewodnik dla lekarzy pełniących funkcje menedżerskie

Date of the event: Nov. 10, 2023 (9 a.m.) - Nov. 10, 2023 (3 p.m.)

Address: Ośrodek Kształcenia NIL - ul. Jana III Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa, Jana III Sobieskiego 110, Warszawa

Event page: click here

Organizer: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska

Contact to the organizer: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00

Szkolenie stacjonarne

Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Sobieskiego 110, Warszawa

10.11.2023

godz. 9:00-15:00

Wykładowca: dr Joanna Jończyk - doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, magister prawa. Związana z Katedrą Zarządzania, Ekonomii i Finansów Wydziału Inżynierii Zarządzania na Politechnice Białostockiej. Prowadzi działalność naukową i dydaktyczną dotyczącą m.in. zarządzania zasobami ludzkimi, zachowań organizacyjnych, zarządzania zmianą i kryzysem.

Głównym celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i zwiększenie umiejętności w zakresie skutecznego kierowania zespołem. 

Program:

  1. Wpływ indywidualnej pracy personelu oraz pracy zespołów na efektywność podmiotu leczniczego ( indywidualny potencjał pracowników, budowanie zespołów, uwarunkowania działania zespołu, role w zespole, techniki prac zespołowych, tworzenie skutecznych zespołów, rola lidera i menedżera w zespole, style kierowania zespołem).
  2. Proces pozyskiwania pracowników ( określenie potrzeb personalnych,  nabór, dobór i adaptacja pracowników).
  3. Proces utrzymania personelu: motywowanie, ocena, wynagradzanie (istota motywacji i motywowania, analiza potrzeb pracowników oraz ich satysfakcji z pracy, budowanie programów motywacyjnych, określenie kryteriów oceny oraz proces oceny, zasady wynagradzania i budowanie siatki płac).
  4. Rola  skutecznej komunikacji i rozwiazywania konfliktów w kierowaniu zespołem (potrzeba otwartej i przejrzystej komunikacji, efektywny proces komunikacji , bariery komunikacyjne, zasady udzielanie informacji zwrotnej (feed back’u), przyczyny konfliktów i sposoby ich rozwiązywania).

Events Calendar this month