Date of the event: Oct. 30, 2024 (4 p.m.) - Oct. 30, 2024 (6 p.m.)
Address: online, online cała Polska, online
Event page: click here
Organizer: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
Contact to the organizer: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
Wykładowca:
mgr Urszula Łaskawiec - jest doświadczonym managerem, coachem i trenerem, a także Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich oraz autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania projektów sprzedażowych oraz opieki posprzedażowej, a także komunikacji z Klientem. Od 2012 roku jest związana z branżą medyczną. Miała okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówek medycznych. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów, szkolenia podnoszące kompetencje managerskie, a także sesje konsultacyjne, sesje coachingowe i treningi regulacji emocji.
Program:
- Wprowadzenie do rekomendacji usług medycznych
- Identyfikacja potrzeb pacjenta
- Prezentacja korzyści oferowanych usług
- Techniki budowania zaufania
- Dostosowanie propozycji do indywidualnych potrzeb
- Aspekty etyczne i prawne rekomendacji medycznych
- Podsumowanie i pytania
Prowadzący: Urszula Łaskawiec
Szkolenie on-line
30.10.2024
godz. 16:00-18:00
Kontakt do organizatora: [email protected]