Date of the event: April 28, 2020 (11 a.m.) - April 28, 2020 (11 a.m.)
Address: szkolenie online
Event page: click here
Organizer: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Naczelnej Izby Lekarskiej
Contact to the organizer: [email protected]
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z psychologicznymi aspektami radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi przez pacjentów i lekarzy.
Przekazanie wiedzy na temat przyczyn powstawania napięć w kontakcie lekarz – pacjent.
Nauczenie praktycznych metod radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie interpersonalnym.
Zagadnienia szkoleniowe:
Istota kryzysu
Ból ego, czyli dlaczego pewne zagadnienia i pewne zachowania kosztują nas więcej niż inne.
Powody, dla których powstają trudne sytuacje w kontakcie lekarz – pacjent.
Kompetencje społeczne przydatne lekarzom do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Praktyczne modele łagodzenia napięć.
Perspektywa pacjenta a asertywne stawianie granic przez lekarza.
Prowadzący - Zbigniew Kowalski
Metody szkolenia:Webinar/live streaming
Czas trwania: 2 h, w godzinach 11.00-13.00