Date of the event: April 29, 2020 (9 a.m.) - April 29, 2020 (9 a.m.)
Address: szkolenie online
Event page: click here
Organizer: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Naczelnej Izby Lekarskiej
Contact to the organizer: [email protected]
Program: W efekcie udziału w szkoleniu uczestnicy będą potrafili zastosować metody i techniki komunikacji wpływające na mobilizację personelu medycznego. Będą wiedzieli jak poprowadzić rozmowę z personelem, by znalazł on wewnętrzną siłę do działania w sytuacji kryzysowej, przy jednoczesnym zabezpieczeniu potrzeby bezpieczeństwa. Będą również wiedzieli jak zastosować technikęn stopniowania reakcji (stanowczego wyrażania oczekiwań) w sytuacji kryzysowej.
● Komunikowanie i kontraktowanie wiążących ustaleń i wytycznych.
● Metody i techniki wpływające na mobilizację.
● Zasady asertywnego egzekwowania zobowiązań.
● Technika stopniowania reakcji w sytuacji kryzysowej.
● Zmiana nastawienia członków zespołu poprzez zastosowanie metody 6 kroków M.Pantalon’a – wewnętrzne źródła mobilizacji
Prowadzący: Berndson Szkolenia biznesowe
Live Training
Czas 4 h, w godzinach 9.00-13.00
4 punkty edukacyjne