Date of the event: June 26, 2020 (6 p.m.) - June 26, 2020 (6 p.m.)
Address:
Event page: click here
Organizer: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Naczelnej Izby Lekarskiej
Contact to the organizer: [email protected]
Cele szkolenia:
Zapoznanie uczestników z psychologicznymi aspektami radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi przez pacjentów i lekarzy.
Przekazanie wiedzy na temat przyczyn powstawania napięć w kontakcie lekarz – pacjent.
Nauczenie praktycznych metod radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie interpersonalnym.
Zagadnienia szkoleniowe:
Istota kryzysu
Ból ego, czyli dlaczego pewne zagadnienia i pewne zachowania kosztują nas więcej niż inne.
Powody, dla których powstają trudne sytuacje w kontakcie lekarz – pacjent.
Kompetencje społeczne przydatne lekarzom do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Praktyczne modele łagodzenia napięć.
Perspektywa pacjenta a asertywne stawianie granic przez lekarza.
Prowadzący: Zbigniew Kowalski
Metody szkolenia: Interaktywny wykład online.
Czas trwania: 2 h, godz. 18.00-20.00