Chodzi o usługi, które NFZ oferuje w Salach Obsługi Klientów w Oddziałach Wojewódzkich NFZ oraz na bezpłatnej i całodobowej infolinii 800 190 590.
Badanie rozpoczęło się 4 kwietnia. Opinie o działalności infolinii NFZ zbiera od 15 kwietnia.
– W naszych oddziałach zapytamy o ocenę ok. 6 tys. osób. W badaniu infolinii NFZ ankieterzy zadzwonią do przynajmniej 1 000 osób. Zadania realizuje zewnętrzna firma badawcza – mówi Paweł Florek, dyrektor Biura Komunikacji Społecznej i Promocji NFZ.
Co oceniają klienci?
Badanie w Salach Obsługi Klientów polega na wypełnieniu anonimowych ankiet przez klientów, którzy korzystają z usług oferowanych przez oddział wojewódzki NFZ.
Ankieta jest podzielona na dwie części. W pierwszej klient wskazuje, jak ważne są dla niego poszczególne aspekty obsługi, a później ocenia konkretną wizytę w oddziale NFZ.
Co oceniają klienci?
- Czas...
Content locked
To gain access to the complete English section of the Medexpress.pl, kindly reach out to us at [email protected].
If you already have an account, please log in