Subscribe
Logo small
Search

Narodowy Fundusz Zdrowia bada satysfakcję klientów. Co oceniają klienci?

MedExpress Team

medexpress.pl

Published April 19, 2024 08:18

Narodowy Fundusz Zdrowia bada satysfakcję klientów. Co oceniają klienci? - Header image
Chodzi o usługi, które NFZ oferuje w Salach Obsługi Klientów w Oddziałach Wojewódzkich NFZ oraz na bezpłatnej i całodobowej infolinii 800 190 590.

Badanie rozpoczęło się 4 kwietnia. Opinie o działalności infolinii NFZ zbiera od 15 kwietnia.

W naszych oddziałach zapytamy o ocenę ok. 6 tys. osób. W badaniu infolinii NFZ ankieterzy zadzwonią do przynajmniej 1 000 osób. Zadania realizuje zewnętrzna firma badawcza – mówi Paweł Florek, dyrektor Biura Komunikacji Społecznej i Promocji NFZ.

Co oceniają klienci?

Badanie w Salach Obsługi Klientów polega na wypełnieniu anonimowych ankiet przez klientów, którzy korzystają z usług oferowanych przez oddział wojewódzki NFZ.  

Ankieta jest podzielona na dwie części. W pierwszej klient wskazuje, jak ważne są dla niego poszczególne aspekty obsługi, a później ocenia konkretną wizytę w oddziale NFZ

Co oceniają klienci?

  • Czas...

    Content locked

    To gain access to the complete English section of the Medexpress.pl, kindly reach out to us at english@medexpress.pl.

    If you already have an account, please log in

Topics

NFZ

Similar articles

Msolecka
Feature Małgorzata Solecka

PLN 18 billion is not enough. It is not enough, and it is very...

April 10, 2025
Msolecka
Feature Małgorzata Solecka

Health premium in the hands of MPs

April 3, 2025

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie o pracę za darmo

Lub znajdź wyjątkowe miejsce pracy!

Read also