Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie
banner

Made in Poland

MedExpress Team

Paweł Ossowski

Opublikowano 18 czerwca 2015 12:19

Made in Poland - Obrazek nagłówka
W przypadku ekspansji zagranicznej znakowanie produktów "made in Poland" ma sens. Szczególnie dobrze odbierane może to być na rynkach pozaeuropejskich - takich jak Bliski Wschód czy Afryka, gdzie Polska jest postrzegana pozytywnie, a ponadto obserwuje się duże zainteresowanie produktami z Europy, w szczególności odnosząc to do tanich odpowiedników z Indii czy Chin.

 

W przypadku ekspansji zagranicznej znakowanie produktów "made in Poland" ma sens. Szczególnie dobrze odbierane może to być na rynkach pozaeuropejskich - takich jak Bliski Wschód czy Afryka, gdzie Polska jest postrzegana pozytywnie, a ponadto obserwuje się duże zainteresowanie produktami z Europy, w szczególności odnosząc to do tanich odpowiedników z Indii czy Chin.

Jeżeli chodzi o samą Europę, to oznaczenie etykiet "made in Poland" już raczej takiego przełożenia niestety nie będzie miało. Rynki Europy Zachodniej są bardzo jednolite, konsumenci raczej przywiązani są do produktów zachodnioeuropejskich lub amerykańskich, a Polska mimo wszystko nie wyrobiła sobie jeszcze jako państwo marki solidnego i jakościowego producenta.

Zarys jako firma zdecydowanie stawia na promocję własnej marki i swoje produkty pozycjonując się jako silny polski brand, który oferuje bardzo dobre jakościowo produkty w przystępnej cenie. Z racji globalizacji produkcji sprzętu medycznego nie produkty cały asortyment w swojej ofercie możemy oznaczyć znakiem "made in Poland" (jak na przykład rękawice medyczne produkowane tylko w takich krajach jak Malezja czy Indonezja), ale tam gdzie jest to możliwe nie wstydzimy się tego.

W trakcie naszej ekspansji zauważyliśmy, że pochodzenie produktu szczególnie jest istotne poza Europą. Ale tak jak już wcześniej wspominałem, tam Polska jest odbierana dobrze i to raczej z racji tego, że jest częścią zjednoczonej Europy, która cieszy się wysoką renomą. Paradoksalnie w przypadku Zarysu i obrandowania "made in Poland" duży nacisk kładziemy na rynek rodzimy, gdzie od wielu lat staramy się wśród naszych klientów zbudować swojego rodzaju patriotyzm lokalny jeżeli chodzi o kupowanie produktów polskiej produkcji i od firmy bazującej tylko na polskim kapitale. To doskonale działa na przykład w Niemczech, gdzie konsumenci bardzo silnie wspierają rodzime marki i produkty.

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Zobacz także

27.11.2012 WARSZAWA , PROFESOR WIESLAW JEDRZEJCZAK W NOWYM ODDZIALE TRANSPLANTACJI SZPIKU W SZPITALU PRZY BANACHA .FOT. ADAM STEPIEN / AGENCJA GAZETA
Prof. Wiesław W. Jędrzejczak

Przypadek pana Ziobry

23 maja 2024
Katarzyna-Czyzewska-nowe2
16 stycznia 2024
Msolecka
Felieton Małgorzata Solecka

ABM na pierwszy ogień

9 stycznia 2024
Leszek Borkowski
Leszek Borkowski

Farmakolog dla pacjentów: TRZUSTKA

6 listopada 2023
Msolecka
Felieton Małgorzata Solecka

A myśmy się spodziewali…

12 października 2023
Msolecka
Felieton

Mniej niż zero

22 marca 2023