Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie
Medexpress.pl > Kalendarium wydarzeń > Skuteczne kierowanie zespołem – przewodnik dla lekarzy pełniących funkcje menedżerskie

Skuteczne kierowanie zespołem – przewodnik dla lekarzy pełniących funkcje menedżerskie

Data wydarzenia: 10 listopada 2023 (09:00) - 10 listopada 2023 (15:00)

Adres: Ośrodek Kształcenia NIL - ul. Jana III Sobieskiego 110, 00-764 Warszawa, Jana III Sobieskiego 110, Warszawa

Strona wydarzenia: kliknij tutaj

Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska

Kontakt do organizatora: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00

Szkolenie stacjonarne

Miejsce wydarzenia: Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Naczelnej Izby Lekarskiej, ul. Sobieskiego 110, Warszawa

10.11.2023

godz. 9:00-15:00

Wykładowca: dr Joanna Jończyk - doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, magister prawa. Związana z Katedrą Zarządzania, Ekonomii i Finansów Wydziału Inżynierii Zarządzania na Politechnice Białostockiej. Prowadzi działalność naukową i dydaktyczną dotyczącą m.in. zarządzania zasobami ludzkimi, zachowań organizacyjnych, zarządzania zmianą i kryzysem.

Głównym celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i zwiększenie umiejętności w zakresie skutecznego kierowania zespołem. 

Program:

  1. Wpływ indywidualnej pracy personelu oraz pracy zespołów na efektywność podmiotu leczniczego ( indywidualny potencjał pracowników, budowanie zespołów, uwarunkowania działania zespołu, role w zespole, techniki prac zespołowych, tworzenie skutecznych zespołów, rola lidera i menedżera w zespole, style kierowania zespołem).
  2. Proces pozyskiwania pracowników ( określenie potrzeb personalnych,  nabór, dobór i adaptacja pracowników).
  3. Proces utrzymania personelu: motywowanie, ocena, wynagradzanie (istota motywacji i motywowania, analiza potrzeb pracowników oraz ich satysfakcji z pracy, budowanie programów motywacyjnych, określenie kryteriów oceny oraz proces oceny, zasady wynagradzania i budowanie siatki płac).
  4. Rola  skutecznej komunikacji i rozwiazywania konfliktów w kierowaniu zespołem (potrzeba otwartej i przejrzystej komunikacji, efektywny proces komunikacji , bariery komunikacyjne, zasady udzielanie informacji zwrotnej (feed back’u), przyczyny konfliktów i sposoby ich rozwiązywania).

Wydarzenia w tym miesiącu