Data wydarzenia: 16 października 2024 (16:00) - 16 października 2024 (18:00)
Adres: online, online cała Polska, online
Strona wydarzenia: kliknij tutaj
Organizator: Ośrodek Kształcenia Naczelna Izba Lekarska
Kontakt do organizatora: e-mail: [email protected], nr tel. 22 559 13 00
Wykładowca:
- Urszula Łaskawiec - jest doświadczonym managerem, coachem i trenerem, a także Certyfikowanym Konsultantem narzędzia badającego kompetencje DISC D3, Trenerem Umiejętności Miękkich oraz autorką publikacji i szkoleń (głównie zakresu komunikacji, sprzedaży usług, obsługi ) m.in dla branży medycznej oraz projektów realizowanych poprzez call center. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania projektów sprzedażowych oraz opieki posprzedażowej, a także komunikacji z Klientem. Prowadziłam szereg akcji telesprzedażowych i promocyjnych. Od 2012 roku jest związana z branżą medyczną. Miała okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiada wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówek medycznych. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów, szkolenia podnoszące kompetencje managerskie, a także sesje konsultacyjne, sesje coachingowe i treningi regulacji emocji.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności budowania pozytywnych doświadczeń pacjentów poprzez praktyczne wykorzystanie koncepcji Patient Experience. Skupia się na rozwijaniu umiejętności komunikacji, empatii oraz odpowiedniego dostosowania opieki do indywidualnych potrzeb pacjentów, co przekłada się na poprawę satysfakcji pacjentów i jakości świadczonej opieki medycznej.
Program:
- Wprowadzenie do koncepcji Patient Experience w opiece zdrowotnej.
- Techniki budowania pozytywnych relacji z pacjentami.
- Rozpoznawanie i reagowanie na potrzeby emocjonalne pacjentów.
- Zarządzanie oczekiwaniami pacjentów i dostosowanie opieki do ich potrzeb.
- Strategie doskonalenia jakości opieki medycznej na podstawie opinii pacjentów.
- Etyka i profesjonalizm w kontekście budowania pozytywnych doświadczeń pacjentów.
Prowadzący: Urszula Łaskawiec
Szkolenie on-line
16.10.2024
godz. 16:00-18:00
Kontakt do organizatora: [email protected]