Data wydarzenia: 14 maja 2020 (16:00) - 14 maja 2020 (16:00)
Adres: szkolenie online
Strona wydarzenia: kliknij tutaj
Organizator: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Naczelnej Izby Lekarskiej
Kontakt do organizatora: [email protected]
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnicy będą umieli świadomie wybrać właściwą strategię działania w sytuacji trudnej, rozumiejąc jakiego typu zachowania wymagają ich stanowczych reakcji. Będą wiedzieli jak przeprowadzić pacjenta od problemu i jego przyczyny do konkretnych zaleceń oraz jak kontraktować wytyczne w mobilizujący sposób. Będą potrafili zastosować odpowiednie techniki komunikacyjne, zarówno oparte na faktach, jak i na relacjach (stabilizujące ujawnione emocje).
● Macierz zachowań i reakcji pacjenta (Buzzotta/ Lefton/ Sherberg Model).
● Sterowanie przebiegiem rozmowy – dynamika i schemat prowadzenia trudnych rozmów.
● Stanowczość w prowadzeniu uzgodnień – zarządzanie przebiegiem trudnej rozmowy z pracownikiem – struktura 4P.
● Techniki ekspresywne skoncentrowane na faktach.
● Techniki ekspresywne uwzględniające emocje
Prowadzący: Łukasz Rompel, Berndson Sp. z o.o.
Live Training:
Czas 4 h, w godzinach 16.00-20.00