Data wydarzenia: 25 czerwca 2020 (11:00) - 25 czerwca 2020 (11:00)
Adres:
Strona wydarzenia: kliknij tutaj
Organizator: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Naczelnej Izby Lekarskiej
Kontakt do organizatora: [email protected]
Program
W efekcie udziałuwszkoleniuuczestnicybędąumieliświadomiewybraćwłaściwąstrategiędziałania w sytuacji trudnej, rozumiejąc jakiego typu zachowania wymagają ich stanowczych reakcji. Będą wiedzieli jak przeprowadzić pacjenta od problemu i jego przyczynydokonkretnychzaleceńorazjak kontraktować wytyczne w mobilizujący sposób. Będą potrafili zastosować odpowiednie techniki komunikacyjne, zarówno oparte na faktach, jak i na relacjach (stabilizujące ujawnione emocje).
● Macierz zachowań i reakcji pacjenta (Buzzotta/ Lefton/ Sherberg Model).
● Sterowanie przebiegiem rozmowy – dynamika i schemat prowadzenia trudnych rozmów.
● Stanowczość w prowadzeniu uzgodnień – zarządzanie przebiegiem trudnej rozmowy z pracownikiem – struktura 4P.
● Techniki ekspresywne skoncentrowane na faktach.
● Techniki ekspresywne uwzględniające emocje.
Prowadzący: Łukasz Rompel, Berndson
Metoda szkolenia: live training
Czas trwania: 4 h, godz. 11.00-15.00