Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie
Medexpress.pl > Kalendarium wydarzeń > Szkolenie online: Jak angażować mass-media oraz wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy we wspólne działania w ramach projektów medycznych

Szkolenie online: Jak angażować mass-media oraz wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy we wspólne działania w ramach projektów medycznych

Data wydarzenia: 13 października 2022 (16:00) - 16 października 2022 (16:00)

Adres: Naczelna Izba Lekarska Ośrodek Kształcenia online , cała Polska

Strona wydarzenia: kliknij tutaj

Organizator: Naczelna Izba Lekarska, Ośrodek Kształcenia

Kontakt do organizatora: [email protected]

Prowadzący: Dr Maciej Rogala - Zakład Polityki Zdrowotnej i Zarządzania Instytutu Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie

Cel szkolenia: Analiza czynników sprzyjających nawiązywaniu i rozwijaniu współpracy z przedstawicielami mediów oraz kluczowymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi na etapie projektowania oraz realizacji różnych kategorii projektów medycznych zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym m. in. w obszarze rozwoju infrastruktury i zakresu usług zdrowotnych, klinicznym, dydaktyczno-szkoleniowym, naukowym a także pozyskiwania partnerów finansowych i merytorycznych.

W trakcie szkolenia zostaną przedstawione, poddane wspólnej analizie i ocenie zrealizowane już wybrane projekty medyczne ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu i zakresu współpracy z przedstawicielami mediów oraz wybranych grup interesariuszy, którzy brali aktywny w nich udział zarówno na etapie ich planowania, jak i realizacji.

Istotnym punktem spotkania będzie przedstawienie praktycznych rozwiązań i wskazówek oraz zajęcia warsztatowe z uczestnikami szkolenia, jak skutecznie i efektywnie kształtować relacje z mediami oraz najważniejszymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi tak aby mogły one skutkować wspólnym zaangażowaniem w projekty medyczne na wielu polach działalności.

PROGRAM

Znaczenie komunikacji społecznej wobec różnych interesariuszy w sektorze medycznym i wewnątrz organizacji

Wpływ różnych treści medialnych w przestrzeni społecznej na podejmowanie decyzji o uczestnictwie w danym projekcie. Rola i skutki informacji oraz dezinformacji

Teoria i praktyka interesariuszy – obecne trendy i wyzwania w sektorze ochrony zdrowia

Jak zarządzać projektem medycznym – fazy procesu w odniesieniu do możliwości angażowania mass-mediów i grupy interesariuszy pochodzące z wewnątrz i z zewnątrz organizacji

Jak dotrzeć do opinii publicznej i decydentów poprzez media z konkretnymi treściami na temat projektu oraz zaplanować i zarządzać komunikacyjnie tymi działaniami

Przegląd dobrych praktyk rynkowych w zakresie budowania relacji z mediami oraz kluczowymi interesariuszami dla poszczególnych projektów

Wybrane aspekty współpracy z mediami prasowymi, telewizyjnymi i radiowymi – organizacja konferencji i bierfingów prasowych. Rola komunikatów i wywiadów medialnych

Szkolenie trwa od godz. 16.00 - 20.00 

Wydarzenia w tym miesiącu