21 czerwca 2022 roku, podczas walnego zgromadzenia Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA wybrany został nowy skład zarządu oraz rady nadzorczej na kolejną kadencję. Nienke Feenstra została ponownie powołana przez nowy zarząd INFARMY na stanowisko prezesa.
– Powołanie mnie ponowie na funkcję prezesa INFARMY traktuję jako ogromne wyróżnienie i dowód zaufania, za które chciałam podziękować wszystkim firmom członkowskim i członkom nowo powołanego zarządu. Za nami dwa lata pandemii Covid19, które były ogromnym obciążeniem dla systemu ochrony zdrowia, a jednocześnie szansą na bezprecedensową współpracę między przemysłem farmaceutycznym a decydentami i instytucjami międzynarodowymi. Wierzę, że ta współpraca będzie równie owocna w przyszłości. Przed nami bowiem kolejne wyzwania, którym musimy stawić czoła takie jak wojna w Ukrainie i związane z tym konsekwencje ekonomiczne oraz proces wdrażania koniecznych zmian w systemie ochrony zdrowia, aby mógł on w sposób trwały zapewniać wartość wszystkim obywatelom Polski.
– Cieszę się, że będę miała okazję do dalszej, wytężonej pracy z zarządem i radą nadzorczą. Pracy opartej na budowaniu platformy dialogu, uwzględniającej również odmienne stanowiska i prowadzącej do budowania wspólnego stanowiska INFARMY.
– Chcemy – jako INFARMA – pozostawać aktywnym uczestnikiem publicznej debaty w zakresie najlepszych rozwiązań na rynku ochrony zdrowia, począwszy od szeroko pojętej profilaktyki, a skończywszy na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań terapeutycznych z korzyścią dla pacjentów i systemu.
Nienke Feenstra jest z wykształcenia farmaceutką, dodatkowo studiującą psychologię, biznes, HR i literaturę. Jest pasjonatką osiągania wyjątkowych wyników na konkurencyjnych rynkach dzięki wykorzystaniu swojego różnorodnego wykształcenia i doświadczeń. Jej punktem wyjścia do osiągania wyników jest dodawanie prawdziwej wartości dla pacjentów. W trakcie swojej kariery pełniła wiele funkcji związanych z pacjentami i wartością dodaną, odpowiadając za ekonomię zdrowia, marketing, sprzedaż, zarządzanie klientami, marketing i zarządzanie ogólne na poziomie lokalnym, krajowym i globalnym.