Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie

Okrągły stół mediów w sprawie suplementów diety. Co ustalono?

MedExpress Team

Medexpress

Opublikowano 9 lipca 2018 11:40

Okrągły stół mediów w sprawie suplementów diety. Co ustalono? - Obrazek nagłówka
Fot. Thinkstock/Getty Images
Trzecie spotkanie Okrągłego Stołu Mediów poświęcono reklamom suplementom diety.

Jak informuje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, wprawdzie na zaproszenie przewodniczącego KRRiT odpowiedzieli przedstawiciele strony rynkowej, a także instytucji bezpośrednio związanych z rynkiem suplementów diety, reprezentanci Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS), Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF), Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, to w spotkaniu wzięli udział przedstawiciele nadawców i producentów, Rady Reklamy, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

W ocenie KRRiT obrady będące wstępnym etapem dalszych działań mających na celu wprowadzenie formuły samoregulacji rynku reklamy suplementów diety, spotkały się z żywym zainteresowaniem zarówno reprezentantów rynku farmaceutów jak i reklamodawców, a także strony rządowej.

Na stronie KRRiT czytamy, że uczestnicy jednomyślnie podjęli wyzwanie zmierzające do wypracowania zasad postępowania regulującego rynek i zapowiedzieli wspólne prace nad sformułowaniem reguł i opracowaniem kodeksu dobrych praktyk zapewniających bezpieczeństwo nie tylko producentów i nadawców, ale przede wszystkim konsumentów.

Zdaniem przewodniczący KRRiT samoregulacja jest najprostszą i najskuteczniejszą metodą uporządkowania rynku.

Źródło: KRRiT

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Zobacz także