Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie

Reklama preparatu na potencję narusza dobre obyczaje

MedExpress Team

Katarzyna Wróblewska

Opublikowano 12 sierpnia 2015 10:46

Reklama preparatu na potencję narusza dobre obyczaje - Obrazek nagłówka
Fot. Thinkstock/Getty
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama telewizyjna preparatu na potencję narusza dobre obyczaje i zagraża dzieciom. O który preparat chodzi?

ThinkstockPhotos-161146712

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama telewizyjna preparatu na potencję narusza dobre obyczaje i zagraża dzieciom. O który preparat chodzi?

Jak informuje Stowarzyszenie Twoja Sprawa Komisja Etyki Reklamy w składzie Wojciech Tomczak, Patrycja Giurko oraz Wojciech Piwocki, podjęła uchwałę odnośnie reklamy preparatu Stymen. Rada uznała, że reklama narusza dobre obyczaje i nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności. Stało się to możliwe dzięki temu, że Stowarzyszenie wykazało, że reklama była prowadzona w ciągu dnia w głównych stacjach telewizyjnych. - Uwzględnienie odwołań od uchwał Rady Reklamy w zasadzie się nie zdarza. Nam się udało – czytamy na stronie Stowarzyszenia.

Tym samym Rada Reklamy uznaje, że reklama:

- nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności

- narusza dobre obyczaje

- kreuje negatywny stosunek do kobiet

- może zagrażać psychicznemu i moralnemu rozwojowi dzieci i młodzieży.

Źródło: twojasprawa.org.pl

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Zobacz także