Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama telewizyjna preparatu na potencję narusza dobre obyczaje i zagraża dzieciom. O który preparat chodzi?
Jak informuje Stowarzyszenie Twoja Sprawa Komisja Etyki Reklamy w składzie Wojciech Tomczak, Patrycja Giurko oraz Wojciech Piwocki, podjęła uchwałę odnośnie reklamy preparatu Stymen. Rada uznała, że reklama narusza dobre obyczaje i nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności. Stało się to możliwe dzięki temu, że Stowarzyszenie wykazało, że reklama była prowadzona w ciągu dnia w głównych stacjach telewizyjnych. - Uwzględnienie odwołań od uchwał Rady Reklamy w zasadzie się nie zdarza. Nam się udało – czytamy na stronie Stowarzyszenia.
Tym samym Rada Reklamy uznaje, że reklama:
- nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności
- narusza dobre obyczaje
- kreuje negatywny stosunek do kobiet
- może zagrażać psychicznemu i moralnemu rozwojowi dzieci i młodzieży.
Źródło: twojasprawa.org.pl