Subskrybuj
Logo małe
Wyszukiwanie

Wirtualna centrala dla medycyny. Podpowiadamy jak uzyskać dofinansowanie

MedExpress Team

Medexpress

Opublikowano 17 lutego 2023 15:16

Wirtualna centrala dla medycyny. Podpowiadamy jak uzyskać dofinansowanie - Obrazek nagłówka
Wirtualna centrala telefoniczna jest narzędziem, które zyskuje dużą popularność wśród placówek medycznych. Dzięki niej, najczęściej niewielkim kosztem, można stworzyć profesjonalną infolinię, która wzbudzi zaufanie pacjentów, usprawni komunikację z nimi, a także ułatwi i zautomatyzuje pracę konsultantów. Jednym z dostawców wirtualnej centrali, o którym piszemy poniżej, jest TeleCube.

Co oferuje TeleCube?

TeleCube to zestaw rozwiązań w chmurze, których głównym celem jest pomoc firmom, w tym placówkom medycznym, w usprawnianiu ich relacji z Klientami. Kluczowymi produktami TeleCube są:

  • telefonia internetowa (VoIP) oraz
  • wirtualna centrala telefoniczna.

Telefonia spełniająca potrzeby

TeleCube to operator telekomunikacyjny, dostarczający telefonię opartą o VoIP.

Rozmowy telefoniczne w ramach TeleCube mogą być realizowane przy wykorzystaniu różnych urządzeń. Urządzenia można dopasować do miejsca wykonywania pracy (biuro, praca zdalna, delegacja) oraz do indywidualnych preferencji pracowników czy działów. Wyboru można dokonać spośród takich opcji jak np. telefon stacjonarny obsługujący VoIP; laptop i komputer z darmową aplikacją TeleCube SIP czy telefon analogowy z bramką VoIP.

Do wykonywania połączeń w TeleCube, oprócz samego urządzenia (i ewentualnie słuchawek czy aplikacji) jest potrzebne jedynie stabilne łącze internetowe. Dlatego stosunkowo łatwo takie urządzenia zainstalować i w razie potrzebny (np. zmiana głównej siedziby czy formy pracy na zdalną), sprawnie przemieścić do innej lokalizacji.

TeleCube oferuje stacjonarne i komórkowe numery telefoniczne. Do TeleCube można też przenieść numery aktualnie używane u innego operatora, polskie: stacjonarne i komórkowe.

Efektywne zarządzanie rozmowami z pacjentami

E-centrala to rozbudowane, ale intuicyjne narzędzie do zarządzania wszelkimi kwestiami telekomunikacyjnymi w placówce medycznej, a w szczególności połączeniami telefonicznymi
z pacjentami. Dzięki centrali m.in. zautomatyzujesz i uporządkujesz ścieżkę łączenia pacjenta
z określonym adresatem, przez co np. zminimalizujesz ilość nieodebranych połączeń oraz zwiększysz zadowolenie pacjentów, poprzez ich efektywną obsługę (w tym również automatyzację komunikacji via SMS).

Sercem i centrum dowodzenia centralki jest przyjazny w obsłudze Panel Klienta. Jest on dostępny przez przeglądarkę internetową 24h/7dni. W panelu można m.in. przeanalizować połączenia (np. ich koszty i przebieg); zarządzać konsultantami i kontrolować ich pracę; a także przygotować, wdrożyć i ewentualnie modyfikować w łatwy sposób, odpowiedni schemat kierowania rozmów do wyznaczonych pracowników. Graficzne narzędzie do budowania takiego zautomatyzowanego menu połączeń opiera się na metodzie „chwyć i upuść”. Schemat centrali może zawierać np. kolejki, automatyczną sekretarkę (IVR), bramkę SMS, pocztę głosową, warunki czasowe czy telekonferencje.

Przykładowy schemat centralki TeleCube

Ile to kosztuje?

Połączenia w sieci TeleCube są bezpłatne, a zewnętrzne rozmowy kosztują od 4 gr netto + 23% VAT/minutę. Najtańszy pakiet telefoniczny (Mini, z 2 numerami) kosztuje miesięcznie 9 zł netto + 23% VAT, z kolei wirtualną centralę można nabyć już od 39 zł netto + 23% VAT/mc i ewentualnie dokupić do niej dedykowany system CRM tj. TeleCube CRM.

Dofinansowanie dla POZ

Warto wiedzieć i sprawdzić > Ministerstwo Zdrowia przyjmuje obecnie (do 31.03.2023 r.) Wnioski od placówek POZ dotyczące naboru: Wdrożenie e-usług w placówkach POZ (POIS.11.03.00-00-0074/22) - Nabór nr 1/POZ2-REACT/2022

W ramach naboru można uzyskać m.in. dofinansowanie zakupu usługi wirtualnej centrali telefonicznej oraz związanych z nią urządzeń do realizacji połączeń telefonicznych.

Informacje na ten temat można znaleźć na niniejszej stronie.

Należy zaznaczyć, że Telecube nie uczestniczy i nie pośredniczy w naborze, natomiast wirtualna centrala TeleCube (wraz z odpowiednim sprzętem VoIP) może stanowić jedną z opcji wyboru usługi
e-centralki dla danej placówki POZ, na którą placówka może uzyskać dofinansowanie.

Przetestuj przez 14 dni

TeleCube umożliwia testy wirtualnej centrali przez 14 dni, bez zobowiązań i opłat. Więcej informacji o usłudze, cenach, okresie testowym oraz referencje placówek medycznych korzystających z TeleCube można znaleźć na stronie: wirtualna-centrala-dla-medycyny.telecube.pl/

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie już za 4 zł dziennie*.

* 4 zł netto dziennie. Minimalny okres ekspozycji ogłoszenia to 30 dni.

Zobacz także