Zespół Consumer Health odpowiada za pozycję rynkową i rozwój tak znanych marek leków dostępnych bez recepty (OTC), jak Aspirin, Bepanthen, Canesten, Claritine, Iberogast i wiele innych. Christian Sarto zastąpił Jensa Beckera, który odpowiada za projekty strategiczne w centrali firmy w Leverkusen.
Sarto związany jest z firmą Bayer od 17 lat. Od 2018 roku pełnił fukcję szefa dywizji Consumer Health w Hiszpanii i Portugalii. Wcześniej zajmował stanowiska menedżerskie w oddziałach firmy Bayer i jej spółek w Niemczech i USA.
- Wierzę w siłę i moc naszych marek i naszego zespołu. Praca w Bayer Consumer Health ma realny wpływ na życie ludzi i wspiera ich w dbaniu o zdrowie – zgodnie z naszą wizją „Health for All” i konceptem #ForBetter. To motywuje mnie i zespół do codziennej pracy, a naszą ambicją jest bycie najlepszymi, również pod względem wzrostu i wyników wspieranych przez silne zaangażowanie w zrównoważony rozwój – mówi Christian Sarto.
Sarto jest Włochem, ma 53 lata. Ukończył studia ekonomiczne na Uniwersytecie w Bayreuth w Niemczech. Biegle porozumiewa się w języku niemieckim, angielskim i włoskim. Jest fanem sportu, a jego ulubione dyscypliny to koszykówka, golf, hokej na lodzie i boks. Zamieszkał w Warszawie, do której przeprowadził się z Barcelony.
Źródło: mat. prasowy