Subskrybuj
Logo małe
Szukaj

Innowacyjność - marketingowym chwytem

MedExpress Team

Iwona Schymalla

Opublikowano 8 września 2013 18:28

Innowacyjność - marketingowym chwytem - Obrazek nagłówka
Fot. MedExpress TV
- Innowacyjność jest często chwytem marketingowym - ocenia wiceminister zdrowia Krzysztof Chlebus, który odpiera zarzuty, że polscy pacjenci mają utrudniony dostęp do innowacyjnych terapii. Zdaniem wiceministra niestety bardzo często zdarza się, że badania nie potwierdzają, skuteczności nowego leku.

 

- Innowacyjność jest często chwytem marketingowym - ocenia wiceminister zdrowia Krzysztof Chlebus, który odpiera zarzuty, że polscy pacjenci mają utrudniony dostęp do innowacyjnych terapii. Zdaniem wiceministra niestety bardzo często zdarza się, że badania nie potwierdzają skuteczności nowego leku.

Jednocześnie Krzysztof Chlebus tłumaczy, że coraz częściej polscy pacjenci spotykają się z innowacyjnoścami w diagnostyce. – Ten postęp jest widoczny, choć ciągle mamy poczucie niedosytytu. Wiemy również, że nakłady na ochronę zdrowia nie są adekwatne do oczekiwań, naszych również – tłumaczył wiceminster w rozmowie z redaktor naczelną Medexpress.pl Iwoną Schymallą.

Krzysztof Chlebus uczestniczył w Forum Ochrony Zdrowia (odbywającym się w ramach Forum Ekonomicznego w Krynicy). Partnerami medialnymi wydarzenia są portal Medexpress.pl i czasopismo Służba Zdrowia.

Szukaj nowych pracowników

Dodaj ogłoszenie o pracę za darmo

Lub znajdź wyjątkowe miejsce pracy!

Zobacz także