„Stale pracujemy nad tym, aby nasi Pacjenci czuli się jak najbardziej komfortowo i mieli łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Dążymy do zapewnienia im narzędzi, które ułatwią kontakt oraz umożliwią szybkie załatwienie niezbędnych spraw. Dlatego na naszej stronie internetowej uruchomiliśmy Asystenta Pacjenta”, informuje Narodowy Instytut Onkologii.
Interaktywne narzędzie pozwala m.in. skontaktować się z Instytutem, zarządzać wizytami, w tym odwołać wizytę, złożyć wniosek o wydanie dokumentacji medycznej, a także nawiązać kontakt z Pełnomocnikiem ds. Praw Pacjenta i Komunikacji Społecznej lub uzyskać najważniejsze informacje o funkcjonowaniu NIO-PIB, w tym o tym, jak przygotować się do wizyt czy jak zapisać się na badanie,
Asystent Pacjenta jest dostępny na stronie www.nio.gov.pl. Aby z niego skorzystać należy kliknąć ikonę po prawej stronie ekranu, a następnie wybrać temat.