Trwa kampania edukacyjna „Kilometry Dla Hemofilii”. Hasłem przewodnim kampanii i jej głównym celem jest aktywna pomoc chorym na hemofilię, jak również podniesienie świadomości społecznej na temat choroby i zachęcenie pacjentów do aktywnego trybu życia. Organizatorem jest Pfizer Polska, Ambasadorką kampanii w Polsce została Iwona Guzowska.
Kampania Kilometry Dla Hemofilii potrwa do 30 czerwca 2016 r. Jej uczestnicy deklarują liczbę kilometrów pokonaną w podjętej aktywności ruchowej (rower, bieganie), wspierając kampanię. Po zakończeniu kampanii Pfizer Polska przekaże darowiznę na rzecz pacjentów z hemofilią według przelicznika: 1 kilometr biegu = 10 groszy, 1 kilometr jazdy na rowerze = 5 groszy. Deklarowane kilometry można gromadzić podczas określonych wydarzeń na specjalnie przygotowanych kartach w trakcie biegu, maratonu rowerowego.
„Chcemy podnieść świadomość społeczną w zakresie trudności związanych z codziennym życiem i leczeniem pacjentów chorych na hemofilię, zarówno w zakresie profilaktyki, jak i leczenia krwawień. W ramach kampanii będziemy promować ideę aktywnego stylu życia, jako najlepszego sposobu na oswojenie choroby. Liczymy na to, że zaangażowanie ludzi dobrej woli, w tym także naszych pracowników, którzy chętnie wspierają podobne inicjatywy, pozwoli organizacjom opiekującym się chorymi podjąć działania budujące poczucie ich pewności siebie i wzmacniające wiarę w możliwość realizacji najodważniejszych marzeń.
Hemofilia jest chorobą nieuleczalną. Jednak obecne leczenie objawów tej choroby zmniejsza jej najbardziej niebezpieczne dla życia skutki. Zmniejsza ból i zapobiega niekorzystnym zmianom w organizmie. Im wcześniej rozpocznie się leczenie i dbałość o ogólną kondycję, tym lepsze rokowania na przyszłość. Dzięki odpowiedniej profilaktyce można żyć normalnie – to bardzo ważne dla samych chorych, ale także ich najbliższych, szczególnie rodziców, którzy muszą obdarzać swoje cierpiące dzieci szczególną troską od urodzenia. Zaangażowanie pacjentów w tę inicjatywę oraz ich chęć do aktywnego mierzenia się z wyzwaniami jest dla mnie najlepszym dowodem, że to działa!” – mówi Dorota Hryniewiecka-Firlej, prezes zarządu Pfizer Polska Sp. z .o.o.
Źródło: materiały prasowe
Kilometry Dla Hemofilii – aktywnie pomagamy chorym
Fot. Thinkstock/Getty
Trwa kampania edukacyjna „Kilometry Dla Hemofilii”. Hasłem przewodnim kampanii i jej głównym celem jest aktywna pomoc chorym na hemofilię, jak również podniesienie świadomości społecznej na temat choroby i zachęcenie pacjentów do aktywnego trybu życia.