Kampania „Życie w płynie – 10 lat nowoczesnej płynoterapii w Polsce” ma na celu podniesienie świadomości pacjentów oraz środowiska medycznego na temat wagi terapii płynowej oraz zwrócenie uwagi na postęp, który dokonał się w dziedzinie leczenia dożylnego w ciągu ostatniej dekady, co bez wątpienia przełożyło się na efekty terapeutyczne uzyskiwane u pacjentów. Kampania została zainicjowana przy okazji rocznicy 10.lat od wprowadzenia do użycia przełomowego dla płynoterapii rozwiązania: opakowania do płynów infuzyjnych KabiPac, które dzięki zastosowaniu unikalnej konstrukcji do dziś zapewnia swoim użytkownikom maksimum bezpieczeństwa, a także prostą i wygodną obsługę.
Aktywności odbywające się w ramach kampanii realizowane są we wsparciu firmy Fresenius Kabi – pomysłodawcy i producenta opakowania KabiPac i KabiClear. Firma Fresenius Kabi Polska jest częścią międzynarodowego koncernu Fresenius Kabi, światowego lidera w dziedzinie żywienia klinicznego i płynoterapii. Fresenius Kabi utrzymuje niezmiennie pozycję lidera, dzięki innowacyjnym i skutecznym rozwiązaniom leczniczym, które zapewniają bezpieczeństwo personelu medycznego i pacjentów na całym świecie już od ponad 100 lat. Produkty i rozwiązania, które zapewnia firma stosowane są w opiece nad ciężko i przewlekle chorymi pacjentami. Zgodnie z filozofią firmy „caring for life”, Fresenius Kabi dba o to, aby niezbędne leki i technologie medyczne docierały do osób, które pomagają pacjentom. Fresenius Kabi pomaga im znaleźć najlepsze rozwiązania w odpowiedzi na trudności, na które napotykają.
Strona internetowa kampanii: www.zyciewplynie.pl
Czytaj też na yolk.pl