Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, która polega na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym. Czy da się im zapobiec? Oczywiście nie jest to możliwe. Można jedynie do nich dobrze się przygotować.
Zapraszamy do debaty z ekspertami podczas konferencji "Kooperacja służb ratunkowych i sztabów zarządzania kryzysowego", 22 stycznia 2019 roku w Warszawie.
Tematyka konferencji:
• Systemy łączności
• Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
• Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory)
• Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych
• Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
• Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi
• Współpraca ze środkami masowego przekazu
• Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
• Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
• Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
• Aspekty prawne
Do udziału zaproszeni są:
• przedstawicieli jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego
• funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Państwowej Straży Pożarnej
• osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo kraju i obywateli
• specjalistów ds. zarządzania kryzysowego, ochrony infrastruktury krytycznej i bezpieczeństwa teleinformatycznego
• koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Zgłoszeń można dokonywać poprzez rejestrację w linku: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-17
Firmy chcące wziąć udział w konferencji proszone są o kontakt z organizatorem.