Razem z milionami dziewczyn z całego świata marka Always postanowiła sprawić, aby od teraz słowa Robić Coś #JakDziewczyna oznaczały robienie wspaniałych rzeczy. Always kontynuuje misję wspierania dziewcząt w okresie dojrzewania w budowaniu pewności siebie. Rozpoczęta w czerwcu 2014 roku kampania Always #JakDziewczyna pozwoliła rzucić nowe światło na moc powszechnie używanego zwrotu „jak dziewczyna” – często wykorzystywanego w negatywnym kontekście, a mogącego mieć znaczący wpływ na poczucie pewności siebie dziewcząt. Poprzedni film #JakDziewczyna został wyświetlony ponad 85 milionów razy w 150 krajach i udostępniony przez więcej niż 1.5 miliona ludzi z całego świata. Przeprowadzone przed startem kampanii Always badania dowiodły, że tylko19% dziewczyn w wieku 16-24 miało pozytywne skojarzenia ze zwrotem „jak dziewczyna”. Po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 76% uczestniczek badania przyznało, że już nigdy nie pomyślą o sformułowaniu „robić coś jak dziewczyna”, jak o czymś negatywnym, a 8 z 10 kobiet (81%) powiedziało, że film może obalić stereotyp związany z fizycznymi możliwościami kobiet. Badanie Always pokazało także wpływ kampanii na postawę mężczyzn. Po obejrzeniu filmu #JakDziewczyna, 2 na 3 mężczyzn przyznało, że sformułowanie „jak dziewczyna” może być obraźliwe i stwierdziło, że przestanie go używać, albo pomyśli dwa razy, zanim ponownie go użyje.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=eehsd_hTTXU[/embed]